Jak se k nám dostanete

Autobusem: Obcí projíždí autobus na trase Česká Skalice-Dvůr Králové, zastávka Chvalkovice,Velká Bukovina. Kvalitnější spojení i s ohledem na další autobusové a vlakové přípoje je zpravidla přes Českou Skalici. Při příjezdu od Skalice se přímo za zastávkou odpojuje od hlavní silnice ulička doprava mezi domy. Po ní pokračujte rovně až na konec vesnice kde silnice uhýbá doprava na kopec a přímo rovně vede krátký vyasfaltovaný sjezd na travnatou cestu mezi dvěma poli. Travnatá cesta vás dovede až k lesu kde se po krátkém klesání dostanete na tábořiště.

Autem : Z Jaroměře po silnici č.37 směr Trutnov, před Choustníkovým Hradištěm odbočit doprava na silnici č.307 směr Vlčkovice. Pokračovat stále po hlavní silnici přes obec Vlčkovice do Velké Bukoviny, kde hned v první zatáčce odbočíte vlevo do úzké uličky mezi domy a poté hned znova doleva. Pokračujte po cestě směrem pryč z vesnice, po pravé straně budete míjet dvě chaloupky. Hned jak vyjedete z obce sledujte levou stranu, když silnice začne uhýbat doprava do kopce, tak uvidíte vyasfaltovaný sjezd na travnatou cestu mezi dvěma poli. Po travnaté cestě dojede až k lesu, kde po krátkém klesání dorazíte na tábořiště.